Tehniline tugi
Kliendikeskne lähenemine, kõrgelt kvalifitseeritud tehniline personal ja geograafiliselt lai teeninduskeskuste võrgustik on DEUTZ-FAHRi tehnilise toe teenus kvaliteedi sünonüümiks.
Iga DEUTZ-FAHRi klient on ainulaadne
Kliendi soovide täitmine on prioriteediks kõigile DEUTZ-FAHRi töötajatele: see hõlmab klientide vajaduste ärakuulamist ja mõistmist, neile abi ja nõu pakkumist toote valikul ning klientide suunamist igale konkreetseks juhtumiks sobivaima lahenduse leidmisel, aga ka klientide ostukogemuse parandamist tänu põllumajanduse ja loomakasvatuse valdkonna igakülgsele mõistmisele.
Tehniline tugi – kvaliteetne teenus
DEUTZ-FAHR tehnilise toe keskustes töötavad ülimalt professionaalsed töötajad: kõigi tehnilise toe töötajate erialaste koolitusprogrammide vundamendiks on põhjalikud, täpsed ja sügavuti minevad tehnilised teadmised. Kliendi teenindamine alates müügieelsetest läbirääkimistest, tarne-eelsest ülevaatusest, plaanilisest hooldusest ja remondist kuni originaalvaruosade kiire saadavuse tagamiseni ja laia lisatarvikute valikuni: need on vaid mõned näited arvukatest DEUTZ-FAHRi tehnilise toe pakutavatest teenustest.
Tehnilise toe teenuse kvaliteedi tagavad meie töötajate kõrged kutsestandardid, mis omandatud Treviglio ja Lauingeni akadeemiates ning teistes kohalikes koolituskeskustes toimuvatel korralistel koolitustel ja täienduskursustel. Meie tehnilise toe töötajad pannakse pidevalt proovile, et pakkuda DEUTZ-FAHR-i kliendile ainult parimat võimalikku teenust.
DEUTZ-FAHRil on lai ja suure haardega ülemaailmne tugivõrgustik, kuhu kuulub kokku üle 3000 volitatud edasimüüja ja teeninduskeskuse.
Lisaks tehnilise toe juhenditele, kasutusjuhenditele ja varuosakataloogidele on iga üksiku mudeli iga komponendi tehniline dokumentatsioon saadaval ühest allikast või soovi korral spetsiaalse veebiandmebaasi kaudu.