Pidurid
Tõeline neljarattapidurdus
DEUTZ-FAHR 5D TTV V etapi traktorid pakuvad ka esmaklassilisi lahendusi telgede, pidurite ja ohutuse vallas, nt pidurid kõigil neljal rattal, mis parandab pidurite tunnetust, seda eriti kurvides, ning tagab parema pidurdusjõu, kui pidurdada on tarvis kallakul.
Selleks, et põlluotstes saaks vaevata pöörata, vähendab SDD-funktsioon poole võrra rataste täielikuks juhtimiseks vajalike roolipöörete arvu: kui see on aktiveeritud, lülitub funktsioon automaatselt välja, kui traktori kiirus ületab etteantud piiri, et masinat oleks võimalik täpsemalt juhtida.
Lisaks tavapärasele pöördteljele on need traktorid saadaval ka sõiduautodel kasutatava lahenduse baasil loodud innovaatilise topeltõõtshargiga liigendatud neljapoolsel kinemaatikal põhineva esivedrustusega. Telje vedrustust juhib adaptiivne elektrohüdrauliline kontuur, mis toimib koos DTC-ga (diferentsiaaljuhtimise funktsiooniga). Sõltumatu esivedrustuse süsteem, mis pakub kombinatsiooni aktiivsest võnkesummutusest, isetasanduvast vedrustusest ja veojõukontrollist, parandab stabiilsust, haarduvust, veojõudu, mugavust ja ohutust igal maastikul – nii põllul kui ka maanteel. Kompaktse disaini ja ülitõhusate integreeritud juhtimisfunktsioonidega teljel on ka vajumisvastane Anti-Dive ja Anti-Roll rullumisvastastane funktsioon, mis suurendavad oluliselt tootlikkust äärmist täpsust nõudvate ülesannete puhul, nagu hekkide ja haljasseinte korrastamine. Hoolduse ja eesmiste haakeseadmete ühendamise hõlbustamiseks on esivedrustuse kõrgus kahe kabiinis oleva nupuga käsitsi reguleeritav. Kõigil traktoritel on baasvarustuses elektrohüdrauliline nelikvedu ja diferentsiaaliluku lülitus ning lisavarustusse kuulub kiirusest ja pöördenurgast sõltuv automaatne nelikvedu ja diferentsiaali juhtimine.